welcome to shamimieymowmow punye blog

Thursday 5 July 2012


Assalamualaikum and very good night to all reader ! Berdiri nye saye disini ingin menyampai kan satu speech yang bertajuk ' kenape jari saye tembam2 ' . Okeyy aku puns tak tau laa kenape jari aku nie tembam2 , nak kate kan aku ni Gemuk tak pon kurus je kot (perasan) . Na kate keturunan lagi laa TAK . Persoalan nye di sini , kenape ? Jawapan nye , mane laa aku tau knape jari aku ni tembam2 , hadoai ! Kengkawan aku selalu tanye kat aku "mo , kenape jari ko tembam2 ?" so aku pon jawap laa dengan selambek badak nye "aku makan , makanan nye turun ke jari bukan nye ke perut . Saluran makanan aku menuju ke jari na buat cemane en ." Ade yang kate "dah besar nanti mesti ko gemuk mo" so aku jawap lagi "Ewah kau ! Mendoakan aku gemuk nampak . Perangai ! Aku Perhati je ko ni kan . Tapi kalau aku gemuk lagi Comel kan ? (aku mmg suke perasan comel tau :) ) HAHA " . Ade jugak yang cakap "geram aku tengok jari ko ni mo" so aku jawap "ape geram2 , tau laa jari aku comel . Kau ade ? Tadek kan . So modall laa !" HAHA ! So conclusion nye , jari yang tembam2 ni memang digemari orang ramai :D . Okey nampak nye mase telah mencemburui kite , dengan ini saye ingin mengUturn kan diri saye dan sekali gus dengan lafaz Wabillahitaufik Walhidayah Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarukatu . Sekian terime kasih !

p/s : Speech kebende nye , tak sampai 350 patah kate pon , ni kalau buat dalam exam confirm kene marah dengan cikgu . HEHE , so conclusion nye di sini Jangan Amal kan Speech yang macam ni time exam tau mokcikk2 dan pokcikk2 semua . Ingat pesan ADIK COMEL tau XD .

Okey laa sayang2 semua , bantal busuk saya telah menyeru ! HEHE . GOOD NIGHT CINTA . ASSALAMUALAIKUM .

DOWNLOAD
-
-
-
-
50%
-
-
-
-
100%

DOWNLOAD COMPLETE :D
HAA mamat nie laa selalu tanye dan ejek aku "JARI TEMBAM2"
Dush2 ! Hampeh punye cett . Okeyy name dye Nazrin , name fb dye Nazrin Toyen . Masih Single lagi . Na try , Dipersilakan :) . SELAMAT MENCUBA XD .

No comments:

Post a Comment