welcome to shamimieymowmow punye blog

Saturday 1 December 2012


ASSALAMUALAIKUM ! Hye reader semue , lame dah aku ta update blog kan kan kan . Actually mak jemah busy laa , biase laa mangse spm mmg camni . Saboo jelaa kan . HAHA ! Okee ni aku na cite bout result Trial Spm aitu . :’(( Aku target trial ni dapat 2 A but 1 A pon ta dapat langsung , gilee makan dalam aku wehhh ! Yang syok nye SEJARAH aku yang aku buat merepek-3 tu  LULUS wehh ! Aku target sejarah aku GAGAL wehh trial aitu . Gilee bersyukur sejarah lulus . ALHAMDULILLAH ! Tapi aku ade 3 Gagal , Addmath , Account dgn Sc Pert , subject ni mmg selalu gagal , sebab aku tepakse amik bukan kehendak sendiri . ERGHHHH ! So aku tengok SAPS aitu , tengok kawan-2 aku punye result . Dyrang nye result okee jee . Tapi dyrang 5 Gagal , dalm gagal-2 dyrang pon dyrang ade A , aku nie A pon tadek . Gilee Sengal aku ni kan , buat maluu je . Tapi peratus aku dengan F , peratus aku lagi tinggi . Tapi na banding peratus aku dgn A , dye lagi tinggi . Dye daa semakin pandai laa sekarang ni , aku je makin kurang pandai . Okee tape-2 , SPM nanti aku FIGHT bebetol . Aku na kalah kan dye dgn sedare aku . INSYAALLAH ! Doa kan aku tau wehh . SPM ni aku target 5A 4C . Kakak aku kate , if aku dapat 4A keatas BlackBerry keluar . Aku na DSLR tapi dye kate dye tak keje lagi na bile bende mahal tu , its okeyy laa BB pon BB laa . InsyaAllah aku akan fighting SPM ni ! Lagi sebulan na SPM . Lagi na SPM lagi tu laa kite kene push , dengan tution siang malam . Alaa lgpon nanti dah masuk U or IPTA ke tadek makne lecturer na buat tution siang malam ai pepandai kau laa na hidup ai . So dengan kesempatan ni , kite habis kan laa zaman remaje kite seindah-2 nye . So dengan kesempatan ni aku na mintak maaf kat semue orang if aku ade buat salah or whatever kat korang tau . Aku pon dah maaf kan korang sume okee . Kire 0-0 tau ni . Good Luck Batch 95 ! Fighting bebeh . Okeyy Assalamualaikum :DD 

No comments:

Post a Comment