welcome to shamimieymowmow punye blog

Saturday 1 December 2012





Assalamualaikum ! Hye semue J . Okee hari tu time na hang out pergi Segamat , tengah tengok-2 baju dalam almari tetibe ternampak baju dye . So aku keluar kan baju tu , temenung kejap dengan baju tu siap cium-2 bagai baju tu . So baru aku tau aku dah lame tak pakai baju tu dan betape rindu nye aku dekat dye L . Then aku teros pakai baju tu pegi Segamat . Baju tuu dah hilang kan siket aku punye rindu kat dye . Dye buat ape laaa sekarang ni kan ? Mesti dye dah ade GF baru kan ? Mesti dye dah bahagie kan sekarang ni ? Mesti GF dye baik kan ? Comel kan GF dye ? Mesti dye dah lupe kan aku kan ? Untung laa sape jadik GF dye , SWEAR ! Dye mmg baik . Sape jadik GF dye , jage dye elok-2 okee . Jangan jadik macam aku , dah jatuh baru na tergadah L . Maybe aku still feel love lagi kat dye , bukan Maybe but Still feel love . Maybe aku tak kan dapat dye lagi kot after ni . If dengan Izin Allah , tak kan kemane kan J . Hari tu dye POKE aku . Whoaaa ! Gilee happy . Alaaa tapi poke je kot , kecohh hebeh je . Okeyy laaa mau tido’ , esok tution Sains . Assalamualaikum ! Someone tolong sampaikan salam aku kat dye boleh . Okey-2 papai .

No comments:

Post a Comment