welcome to shamimieymowmow punye blog

Thursday 12 July 2012

Sukan Terakhir di SMK Jelai Felda :'(


Assalamualaikum ! Hye u Alls , Sihat ? Tadi kan sekolah aku buat Hari Sukan . NGEHNGEH ! Bapak Penat (padahal tak lari pon) , HEHE . Sukan tahun ni merupakan Sukan terakhir aku di SMK Jelai Felda . Tahun depan dah tak dapat na sukan kat sekolah ni . HEHE ! Swear ! I miss this moment Ever After . Kepada Adik-2 dekat SMK Jelai Felda , Study Smart Okey :] . Kepada Cikgu-2 , Teach Smart Okey , iloveyou Teacher :] . Walaupun Sukan tak berape nak BEST tahun ni , Its okey . Yang Penting SMK Jelai Felda TERBAIK . (Sekolah Cluster lagi tu) . Okey laa Good Night Cinta .

DOWNLOAD
-
-
-
-
50%
-
-
-
-
100%
DOWNLOAD COMPLETE


Kawan Semati Aku . Orang tengah bace Yassin , kite orang snap gambo (kite orang ABC)



ni kawan aku tengah bace Yassin




KAMI PBSM



Kami Rumah Hijau



yang lelaki tu cikgu aku .



rakan seangkatan aku



camera NIKON



budak ni tetibe je join kite orang snap



kawan aku



kawan sayang aku

adik angkat aku <3 :] Nayli

WHOOT WHOOT > sambil dengau lagu 'TUHAN JAGAKAN DIA - MOTIF BAND'



No comments:

Post a Comment