Thursday, 12 July 2012

Conteng Baju Sukan :D

Assalamualaikum ! Hyee semue . Tadi kan lepas je senam Aerobik Beriramah , masuk je kelas bebudak kelas aku carik MARKER PEN nak conteng baju sukan sekolah . Hal maklum laa , kite orang kan last sekolah tahun ni . Tu yang conteng2 baju . Mule-2 nye aku tanak conteng baju tu , tapi dah lame-2 tgk Besties-2 aku sume conteng . Aku ape lagi , join sekaki conteng sekali . Aku conteng siket je tu pon kat lengan baju . Na tengok tak ? Tapi baju sukan aku je tau , kengkawan aku nye baju tadek , sebab tak sempat na snap gambo baju dye orang .

DOWNLOAD
-
-
-
-
50%
-
-
-
-
100%

DOWNLOAD COMPLETE



Hasil Kerja Tangan Kawan Aku >ALIN<



# GOOD NITE CINTA :D




No comments:

Post a Comment